top of page
  • Wat is jullie kijk op zakelijke video content?
    Zakelijke video content is marketing met entertainment. Leuker en doeltreffender dan het traditionele verkoopverhaal. Storytelling aantrekkelijk in beeld gebracht en in lijn met de merkidentiteit. De 'eigen' omgeving, je eigen branded studio, maakt het verhaal dat je vertelt nog beter en nog aangenamer om naar te kijken. En dat zorgt ervoor dat de inhoud beter wordt opgenomen door de kijker. Wij zijn gespecialiseerd in het ontwerpen van jouw eigen virtuele studio. Wij ontwerpen de ideale setting om jouw verhaal nog beter over te laten komen.
  • Waar maken jullie de video-opnames?
    We maken opnames in en vanuit onze eigen studio én we maken ze op locatie. We zijn dus niet aan 1 plaats gebonden en produceren dus ook op bijvoorbeeld evenementen, beurzen of vanuit je eigen kantoor.
  • Wat is het verschil tussen B2B video communicatie of B2C communicatie?
    Bij B2B communicatie is het vooral van belang dat je de voor jou interessante beslissers of beïnvloeders bereikt. Wij zijn niet uit op het zoveel mogelijk mensen bereiken, want daarvoor is het verhaal meestal niet generiek genoeg voor. We zijn gespecialiseerd in B2B video content. Onze producties moeten bijdragen aan het succes van jouw merk of product. Het moet (zoveel als mogelijk) bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen. En met onze ontwikkelde formule, onze werkwijze, is dat te realiseren.
  • Wie zijn jullie klanten?
    Onze klanten zijn divers maar zien wel de grote kracht van bewegend beeld in combinatie met het (merk)verhaal. Ze weten dat er nieuwe wetten zijn om te scoren via de sociale kanalen en dat er een opbouw zit in frequentie en lengte van de video’s ten aanzien van de band en loyaliteit met het merk. Hiermee bouw je een zeer kwalitatieve en zeer selectieve doelgroep op, die gedurende de tijd steeds groter en vooral loyaler aan jouw merk gaat worden. WM Studio's (voorheen Streamstudio) werkt o.a. voor:
  • Hoeveel kennis hebben we zelf nodig om zakelijke video content te produceren, het lijkt best ingewikkeld
    Wij ontzorgen je volledig bij het creëren, organiseren, produceren en regisseren van unieke zakelijke video content. Kennis over het onderwerp hebben jullie en kennis hoe je dat goed in beeld brengt hebben wij. Daarnaast is het ook mogelijk om ons in te schakelen om het bereik van de producties te optimaliseren naar jullie doelgroep(en).
  • De doelgroep is steeds moeilijker te bereiken, hoe weten ze dan van onze video's?
    De doelgroep zit in de driver’s seat. Je kunt niet meer uitgaan dat je als merk alleen maar hoeft te zenden. Reguliere of massamedia schiet z’n doel voorbij. Daarom is het nodig om te weten welke media er selectief is naar de doelgroepen. Om de aandacht te vestigen op de zakelijke video content zorgen we ook voor teasers. Op die manier optimaliseer je het bereik via de juiste media. Daarin denken we dus ook mee. Eigenlijk vinden we, dat iedere video vanaf 3 minuten ook een goede aankondigen verdient. Wat wij ook veel doen is het maken van snippets, korte teasers uit interviews, die we dan later gebruiken om aandacht te vragen voor een video, de site of welke communicatie-uiting dan ook. Op die manier optimaliseren we ieder moment dat er content geschoten wordt ook naar het maken van aankondigingen. Wel zo effectief en efficiënt.
  • Wanneer zet ik video content marketing in?
    Eigenlijk zo snel mogelijk. Video is belangrijk om zichtbaar te zijn via alle social media kanalen. Wij hebben verschillende formats om de zakelijke video content goed daarop aan te laten sluiten. Daarom hechten we ook veel waarde aan data-analytics. Daarbij kijken de doelgroepen steeds meer en vaker dan dat ze nog lezen. Wil je dus effectief en efficiënt je doelgroep bereiken, dan is dat het best mogelijk om dat via bewegend beeld te doen. Zakelijke video content scoort voor je merk.
  • Ik ben communicatiemanager en wil graag weten waar video content het best voor in te zetten is.
    Leuke en een goede vraag. Wij maken geen video content met 1 format. Wij maken zakelijke video content die aansluit op de doelgroep. En het moet ook passen bij de relatie die je al hebt met jouw doelgroep. Zijn het onbekende of zijn het juist zeer loyale klanten? In beide gevallen zullen we werken aan meer binding. Als je hier meer over wilt weten, vraag dan naar onze workflow, dat is een eerste stap naar succesvol communiceren via zakelijke video content. Bij iedere stap in onderstaand schema is het goed om te bepalen waar de nadruk moet komen te liggen bij de zakelijke video content. Meer of minder inhoud, korte of langere video, welk beeld en welke vorm?
  • Een bedrijfsvideo is toch ook een generieke boodschap? Hoezo dan meer binding?
    Wij passen de video helemaal aan op jouw klant en op jouw merk. Wij produceren onze video’s zo dat het maximale effect wordt bereikt. Als er gewerkt moet worden aan de naamsbekendheid, dan is dat een heel andere aanpak dan als je communiceert met een doelgroep die al heel loyaal is aan jouw merk. Door te laten zien dat je de doelgroep begrijpt en/of aanvoelt ontstaat er meer binding met je merk.
  • Een bedrijfsvideo is toch ook een generieke boodschap? Hoezo dan meer binding?
    Wij passen de video helemaal aan op jouw klant en op jouw merk. Wij produceren onze video’s zo dat het maximale effect wordt bereikt. Als er gewerkt moet worden aan de naamsbekendheid, dan is dat een heel andere aanpak dan als je communiceert met een doelgroep die al heel loyaal is aan jouw merk. Door te laten zien dat je de doelgroep begrijpt en/of aanvoelt ontstaat er meer binding met je merk.
  • Wat is een callsheet?
    Een callsheet is de planning van de opnamedag. Kort samengevat staat hier alles in wat van belang is voor iedereen die betrokken is bij de video opname. Zowel in de studio of op locatie Alle praktische informatie staat hierin zoals: - draaitijden - contactgegevens van de crew - adressen van de locaties - wat er gefilmd gaat worden - met wie en door wie - wat er verder allemaal nodig is Een callsheet is essentieel om een productie goed en georganiseerd te laten verlopen. Het is het anker voor het gehele team. Het callsheet document wordt opgesteld door de producer of regisseur van WM Studio's. Iedereen krijgt (per dag) een uitdraai van het callsheet.
  • Wat is een shotlist?
    Een shotlist is een document met daarin een overzicht van alle shots die tijdens de studio opnames opgenomen gaan worden. Ook zorgt dit ervoor dat de crew weet wat al gedaan is en wat niet. Dit geeft de mogelijkheid om makkelijk te schakelen tussen scenes als ze eventueel opnieuw gedaan moeten worden.
  • Wat is een bumper?
    Een bumper wordt tussen script onderdelen gebruikt om een duidelijke scheiding aan te geven. Deze duren dan meestal ook maar enkele seconde. Dit kan bijvoorbeeld een kleine video zijn waarin iemand zich voorsteld. Maar kan natuurlijk ook een kleine reclame zijn van ongeveer 6 seconde. Het doel is om in zo'n korte mogelijke tijd een duidelijke boodschap achter te laten.
  • Wat is NDI?
    Network Device Interface ook wel NDI is een manier om beelden vanaf een ander apparaat, naar de uitzending te brengen. Een keynote/powerpoint presentatie is hier een goed voorbeeld van. Maar dat kunnen ook video’s of foto's zijn. Deze worden ook instarts genoemd ze zijn dan zichtbaar op de achtergrond. Vaak wordt het als tv gebruikt.
  • Wat is een draaiboek?
    n het draaiboek zal te vinden zijn wat we op de opname dag gaan draaien, met wie en de tijden van de verschillende opnames/ items. Ook is in het draaiboek te vinden wat er allemaal gebruikt gaat worden van teksten tot plaatjes. Het is eigenlijk alle informatie rondom de opname dat allemaal verwerkt is in een bestand. Dit word gedaan zodat er geen dingen fout kunnen gaan. Zoals overlappende opnames enz.
  • Wat is een Chat?
    Tijdens een uitzending kan er gebruik gemaakt worden van een chat. Deze is openbaar en kijkers/deelnemers kunnen hier hun vraag stellen of reageren op bepaalde fragmenten. Bij WM Studio's wordt de chat vaak beantwoord door de klant omdat wij meestal niet de kennis in huis hebben over het onderwerp. Het gaat natuurlijk over de specifieke onderdelen die wij opnemen voor onze klanten.
  • Wat is een script?
    Een uitgeschreven handleiding in stappen gericht op wat, waar, wanneer, hoe en met/door wie moet worden uitgevoerd. In het script wordt dus precies verteld waar de productie over gaat, wat de essentie is van het verhaal, wie wat gaat presenteren of beantwoorden, welke visueel versterkende content beelden gebruikt gaan worden, of het live is of een instart en hoe lang bepaalde items gaan duren. Het script zorgt ervoor dat iedereen weet wat iemand gaat zeggen en welke camera's en visueel versterkend beeld erbij komt.
  • Wat is een totaaltje?
    Een totaalshot is het shot waarmee de video meestal wordt begonnen en ook weer mee afgesloten. Dit totaalshot laat de gehele set zien. Wat wij zelf hieraan toevoegen is dat we aan het begin langzaam inzoomen en aan het einde langzaam gaan uitzoomen waardoor er toch wat meer dynamiek in het beeld komt. Is gewoon leuker om naar te kijken.
  • Wat is een intro of een outro?
    Intro/outro is het herkenbaar begin/einde van de video/uitzending. Een intro/outro bestaat bijvoorbeeld uit beelden, een logo reveal, een animatie en passende muziek.
  • Wat is Autocue?
    Autocue is een hulpmiddel die presentatoren in staat stelt recht in de camera te kijken terwijl ze hun tekst voorlezen. Ook geeft autocue aan welke camera of visueel versterkend beeld er gebruikt wordt. Zo kan iedereen die bij de productie betrokken is het volgen. De tekst is zichtbaar door een spiegel die op een hoek van 45 graden gekanteld staat. Het is belangrijk om tijdens het lezen van de autocue de tijd te nemen zodat je niet gaat struikelen over de worden.
  • Wat is een zoom?
    Een zoom wordt gebruikt om beelden levendiger c.q. dynamischer te maken. We kunnen inzoomen en uitzoomen. Dit zorgt ervoor dat de aandacht van de kijker er bijblijft omdat er steeds wat gebeurt. Ook geeft het aan dat iets gaat beginnen of eindigen.
  • Wat betekent Animatie / Motion graphic background?
    Animatie / Motion graphic background Is bewegend beeld dat in de achtergrond gezet kan worden om het wat meer levendig te maken. Dit kan onder andere in de: intro, outro of visueel versterkend beeld van de uitzending zijn. Vaak word deze toegevoegd door een NDI. Door dit te gebruiken houd de kijker zijn of haar aandacht erbij. Dit gebeurt omdat er steeds wat gebeurt en het beeld niet eentonig blijft.
  • Wat is een aftermovie?
    Een aftermovie is een korte, dynamische videofilm van de hoogtepunten tijdens evenementen, feesten of presentaties. Beelden die zich afspelen voor en achter de schermen, dynamische interviews, ondersteunt door goede muziek. Dit alles wordt door ons samengesteld en gemonteerd als zeer waardevolle zakelijke content. Altijd leuk om terug te zien voor iedereen die er geweest is of wie graag had willen komen. Ook goed te gebruiken in een uitnodiging voor een volgend evenement en reken maar dat dat werkt!
  • Wat zijn instarters?
    Instarters zijn o.a. videos/geluidsfragmenten die in beeld gebracht worden tijdens de opnames en/of de uitzending. Dit kan een bepaalde toon zetten of introductie zijn.
  • Wat is een lavalier?
    Lavalier ook wel speldmicrofoon genoemd is een kleine microfoon, die je met behulp van een klip bevestigt word aan je kleding. Deze doe je zo hoog mogelijk ongeveer iets onder het sleutelbeen om het beste geluid eruit te halen.
  • Wat betekent ENG?
    ENG is een cameraploeg die op locatie gaat om beelden te maken die van belang zijn voor de opnames en/of de uitzending. De ENG bestaat uit een: Camera man, Presentator, Geluidsman en een visagist. Uiteraard kan dit een veel grotere groep zijn als de productie daarom vraagt.
  • Wat is L3
    Ook bekend als lower third en is eigenlijk een bewegende titel waarin de naam van de spreker wordt gezet en zijn functie. Deze wordt vervolgens afgespeeld als de betreffende persoon zich voorstelt en in beeld komt. De tijd dat de L3 in beeld is kan aangepast worden waardoor het niet storend word.
  • Wat is een ticker?
    Een Ticker is een tekstvak dat in beeld zal verschijnen om de deelnemers iets te vertellen. Dit is meestal een vlak, onder in beeld, dat van rechts naar links gaat. Hier kan dus allerlei informatie in staan.
  • wat is een PPM?
    Dat is een Pre Production Meeting. En bij ons een heel belangrijke fase in het totale project dat we met elkaar doen. De preproductie is de fase die vooraf gaat aan de videoproductie. In het overleg zal duidelijk worden hoe de producties zullen worden ontwikkeld en welke vorm deze zullen aannemen. En wat en wie we daar precies voor nodig hebben. Wat de rolverdeling is, wat er van iedereen wordt verwacht. Een strakke briefing die niets aan het toeval overlaat. De marketingstrategie en/of contentstrategie, van de klant is hierin uiteraard leidend. Deze wordt veelal door de klant zelf aangeleverd, zijn vaak onderdeel van het marketing-communicatieplan waarin ook de doelstellingen zijn geformuleerd. Verder zal tijdens de preproduction de logistiek en de bonodigde apparatuur voor de productie worden geregeld. Wat is er nodig aan camera-apparatuur, of aan geluidopnameapparatuur, belichting, vervoer en dergelijke. Het is de bedoeling dat de PPM er voor zorgt dat de productie gestructureerd en efficiënt kan verlopen. Iedereen die vervolgens meewerkt, ook aan klantzijde, of die onderdeel uitmaakt van de opname ontvangt een callsheet. Hierin staat precies vermeld wie wat doet, waar moet zijn en hoe laat en hoe de opname die dag gaat verlopen Afhankelijk van de opname, in onze eigen studio of op locatie, komt er veel kijken bij een opname om alles goed en foutloos te laten verlopen. des te beter het is georganiseerd des te beter wordt de kwaliteit van de opname. Daarom zeggen wij: een goede kwaliteit van het eindproduct ligt voor 80% in de preproductiefase.
  • Wat is een Moodboard?
    Een moodboard is een visualisatie van een concept ook wel sfeerboord genoemd. Dit wordt gemaakt om een idee te krijgen hoe de uiteindelijke productie eruit komt te zien. Dit kan gedaan worden door gebruik te maken van: foto's, kleuren, teksten of lettertype's. Het laat precies zien wat de uitstraling moet zijn. Zo zou je bij het laten zien van het moodboard altijd nog onderdelen kunnen veranderen om het beter te maken.
  • Wat is een Call to Action?
    Call to action - De betekenis is eigenlijk de kijker/deelnemer aanzetten om een specifieke handeling uit te voeren na het zien van het beeld. Dit kan zijn: actie uitvoeren in de vorm van een aankoop, download, korting of simpelweg het ophalen van informatie.
  • Wat bedoelen jullie met visueel versterkende content?
    Een video an sich is al visueel versterkende content. Want je trekt je al veel sneller de aandacht met een video dan met een stuk tekst. Maar als wij het hierover hebben dan bedoelen we de versterkende visuele content ín onze producties. Tijdens een interview of presentatie geef je een extra lading mee door een goede foto of goed bewegend beeld achter of naast je. Je laat er ook mee zien dat je precies begrijpt wat de doelgroep belangrijk vindt en dat je ze dus begrijpt. Als voorbeeld: neem de journaaluitzendingen van de NOS of RTL 4. Zonder dat de afbeeldingen worden uitgelegd, weet je precies waar het onderwerp over gaat. Met visueel versterkende content kun je de kijkers ook emotioneel raken, je kunt ze natuurlijk ook verrassen of je brengt een beetje verwarring die je weer gebruikt in de presentatie of interview. Het wordt nog te vaak onderschat hoeveel toegevoegde waarde de beelden hebben op de achtergrond. Niet door ons, wij verrijken onze producties met goede visueel versterkende content.
  • Hoe werkt een groenscreen?
    De kleur (chroma) groen komt niet voor in de huid van de mens. Uiteraard kan iemand groene ogen hebben maar dat is niet chroma groen. Hierdoor kan een computer alle kleur groen uit een video verwijderen, maar alle personen die voor het scherm staan blijven onaangetast. Alles wat groen is wordt transparant. Dit houdt natuurlijk wel in dat groene kleding zorgt voor een 'gat' in je lichaam, dat valt weg en ook attributen die groen zijn vallen helemaal weg. Alles wat groen is wordt weggefilterd. Vervolgens bouwen wij de studio, jouw eigen set, op in verschillende lagen. Niet alleen de achterwand, maar ook zijwanden, de desk met daarin een bijvoorbeeld een scherm en verschillende shots. Hierdoor krijg je echt het idee, dat je er middenin zit en niet alleen ervoor. Deze lagen vervangen het beeld dat is weggefilterd op de plekken waar de groene achtergrond zichtbaar was. Personen en alle andere dingen die niet groen zijn, blijven gewoon zichtbaar. Je krijgt dus meerdere lagen over elkaar. Het is dus niet zo, wat sommige denken, dat je even een foto plakt op de achtergrond en dan een leuk decor hebt. Zeker niet. Het blijft een vakkundige klus om deze digitale studio op te bouwen met alle facetten die voor een professionele video opname nodig zijn.
  • Wat zijn de voordelen van een greenscreen?
    We kunnen sets creëren die veelal niet mogelijk zijn om 'in het echt' te realiseren. Ieder gewenst decor kunnen we wel voor je ontwerpen. Het is kostentechnisch ook veel interessanter, omdat het ontwerpen van een reguliere digitale studio veel kostenefficiënter is dan het opbouwen van een studio met echte materialen. Je hebt bijvoorbeeld ook geen opslag nodig. Daarbij is het aantrekkelijker om voor verschillende presentatie-formats ook verschillende studiosets te ontwerpen. Het ziet er daardoor heel mooi uit, maar het straalt vooral professionaliteit uit en dat doet je merk altijd goed.
  • Waarom een greenscreen studio?
    Met een greenscreen wand is het mogelijk om een ontwerp te projecteren van een omgeving die er in werkelijkheid niet is. Het bekendste is de wand waar de weerman voor staat. Maar door onze werkwijze sta je niet voor een wand, maar zit je echt middenin je eigen studio. Buiten de enorme creatieve mogelijkheden die het geeft, kent het ook veel praktische voordelen. - het ontwerp is altijd aan te passen - je bent flexibeler met een digitaal ontwerp - productiekosten liggen lager in vergelijking met een fysiek decor laten bouwen - er zijn geen opslagkosten
  • Ik hoor dat een opname altijd erg lang duurt? Wordt het dan niet erg duur per video?
    De studio wordt voor een gehele dag afgenomen. Door onze workflow is het mogelijk om op zo’n dag, afhankelijk van de lengte van de video’s tussen de 6 en 8 opnames op te nemen. Dat kan omdat we in onze pre-productiefase (PPM) alles hebben afgestemd en afgesproken wat er in de productie gebeurt. Dat scheelt enorm in de tijd en we zijn een ingespeeld team in onze eigen studio en dat werkt ook mee om snel maar vooral goede producties af te leveren. Door onze werkwijze, door de gedegen voorbereiding, is er tijdens de opname dag alleen maar oog voor wat we gaan doen. Er hoeft niet meer nagedacht te worden over de vorm, hoe de setting is, camerastandpunten, etc. Alles is bekend en staat klaar. Want wachten, daar doen we zo min mogelijk aan!
  • Wat kost het om een opname te maken?
    We kennen een vanaf tarief van € 2.950,- voor een dag. Als we bij een grote dagproductie terugrekenen naar de kosten voor één aflevering dan ligt dat vaak rond € 650,-. Dat is een all-in tarief, dat is onze totale pre productie, productie en post productie! Maar effectief en productief opnames maken is vooral een zaak van goede afstemming en een goede pr productie meeting (PPM). Daar wordt de grootste winst gemaakt als het gaat om het maken van effectieve en efficiënte zakelijke video content. Des te meer we kunnen produceren op een dag, des te goedkoper wordt het per aflevering. Maar, we leggen liever de nadruk op het bedrijfsresultaat, want de werkelijke kosten worden lager als de gewenste reacties komen van de doelgroep.
  • Hebben jullie standaardtarieven?
    We maken geen standaard werk dus zijn er eigenlijk ook geen standaard tarieven. Wel hebben we tarieven voor studiodagen, die simpel uitgelegd, afhankelijk zijn van het aantal camera’s en de grootte van de crew. Wel goed om te weten is dat ons tarief dat we begroten all-in is. We begroten niet per camera of per lamp, wij berekenen totale producties want, we zijn geen facilitair bedrijf.
  • Wat zijn de voordelen van een greenscreen studio op locatie?
    Met onze mobiele studio voeg je een extra dimensie toe. De mogelijkheden zijn ongekend met deze greenscreen studio op locatie. Op het moment suprême ben je aanwezig om de belangrijkste momenten vast te leggen en om met gasten/bezoekers/genodigden in gesprek te gaan in je eigen digitale studio. Twee vliegen in 1 klap, waarmee je met de opgenomen gesprekken nog vele zakelijke content kunt samenstellen. De dynamiek die tijdens een live-event overkomt op de video is uniek. Die kun je nooit nabootsen in een studio. Het is een authentiek beeld dat je overbrengt op iedere gast die er niet bij is. Of die het later nog eens terug wil zien!
  • Wat is een studio op locatie precies?
    Onze greenscreen studio op locatie is onze unieke studio op wieltjes. We rijden in onze eigen flightcases alle spullen naar de plaats van bestemming en bouwen daar de studio op. Op locatie heb je dus je eigen branded digitale set, waar jouw interview, presentatie of aankondiging opgenomen wordt. Helemaal in de stijl van jouw merk. Want soms is het veel effectiever om een studio op de werkvloer te hebben, op een evenement, een bedrijfsactiviteit. De dynamiek die daar heerst weten we altijd goed te vangen en te vertalen naar goede bruikbare en scorende zakelijke video content.
  • Hebben jullie echt een eigen studio of huren jullie een ruimte met apparatuur?
    We hebben een eigen studio met eigen apparatuur. Daar hebben we veel in geïnvesteerd en we weten ook precies wat we in huis hebben. We hebben voldoende parkeerruimte voor onze gasten en uiteraard een fijne gemeenschappelijke ruimte om te kunnen lunchen, besprekingen te houden of om je even rustig voor te bereiden op de opname. Wij voelen ons thuis waar we werken en onze klanten voelen zich er ook snel thuis. En dat is belangrijk, want als je lekker in je vel zit, dan komt dat de opname ten goede. Daarbij houden we ook wel gewoon van wat gezelligheid.
  • Waarom WM Studio’s?
    Omdat je met ons een totale productie in huis haalt. Niet alleen apparatuur of niet alleen een studioruimte. Wij adviseren en realiseren een professionele productie die volledig recht doet aan het merk. Daarvoor hebben wij dagelijks een professionele crew klaarstaan van visagie tot en met redactie. Van productieassistent tot en met een moderator coach! En dat resultaat zie je terug in je eigen zakelijke video. Een professioneel geproduceerde video die jouw merk op de juiste manier presenteert.
  • Waarom is een video zo gestegen in populariteit?
    Een beeld zegt meer dan duizend woorden. En door enorme verbetering van beeld en geluid op alle (mobiele) devices (smartphone, laptop, tablet) kan de doelgroep bijna overal en op ieder gewenst moment video content bekijken. Wij spelen daarop in door onze producties zoveel mogelijk af te stemmen op de doelgroep en op het middel waarop gekeken wordt. Zo is bijvoorbeeld de lengte van een video heel belangrijk, maar ook het format doet er toe. Hoe komt de boodschap het beste over, dat blijft voor ons bij de productie altijd het uitgangspunt.
  • Ik lees over meerdere sets, waarom heb je die nodig?
    Omdat niet iedere presentatie/boodschap hetzelfde is! Een presentatie geven vraagt om een andere set dan een interview. Daarbij is ook de dynamiek van invloed op het ontwerp van een set. Denk maar aan het verschil tussen een talkshow setting en hoe bijvoorbeeld het 8 uur journaal wordt gepresenteerd. Daarbij is dus heel belangrijk wat er nodig is aan visueel versterkende content om je verhaal te ondersteunen. Het is dus geen moeten, maar meer of het nodig is!
  • waarom zou ik een digitale studio overwegen ipv een ‘normale’ studio?
    Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. Bijvoorbeeld dat je geen fysieke opslagruimte hoeft te hebben om de decors op te slaan. Dat je flexibeler bent met veranderingen en dat het veel in de kosten scheelt als een set aangepast moet worden. Maar creatief gezien zijn we ook veel flexibeler. De gehele set kunnen we aanpassen aan de doelgroep, aan de boodschap en vooral aan de identiteit van het merk. We passen alles aan om de zakelijke video content het best te produceren. Uiteindelijk produceren we dus ook veel kostenefficiënter dan de regulier tv studio.

Videomarketing en productie nieuws

Referenties

bottom of page