Wij zoeken een stagiair marketing en communicatie

Je eigen virtuele studio
Een eigen virtuele studio kent veel voordelen ten opzichte van een fysieke / decor studio. Een virtuele studio kan bestaan uit meerdere sets zoals bijvoorbeeld een talkshow-, lounge- of presentatie-set. De virtuele studio is altijd in lijn met je huisstijl/merkidentiteit.


Talkshows / Vodcast
Een talkshow/vodcast is zeer geschikt voor zowel interne als externe communicatie. Aan tafel in je eigen (virtuele) studio met je collega, klant, specialist of VIP om het laatste nieuws te bespreken, kennis te maken of een bepaalde boodschap over het voetlicht te brengen
Workshop / Masterclass
Ideaal om vanuit je eigen unieke virtuele studio kennis en kunde te delen met collega’s of bijvoorbeeld klanten De grote voordelen zijn dat je een enorme interactie kunt verkrijgen en dus een grotere betrokkenheid. Deelnemers i.p.v. kijkers dus.


Videoteasers
Als een videoproductie langer is dan ca. 2 minuten, produceren wij er 2 of 3 teasers bij voor social media. Want lange video’s worden op social media niet bekeken en die kunnen beter geplaatst worden op de eigen website op een aparte pagina. De videoteasers zijn dus de video’s die de traffic generen naar de uiteindelijke video.
Online evenement
Een online evenement is toegankelijker dan een fysiek evenement en dus ideaal om draagvlak te creëren bij een specifieke doelgroep. Ook kan het bijvoorbeeld ingezet worden voor je bedrijfsfeest of een thema seminar. Aan het evenement kunnen interactieve elementen toegevoegd worden zoals chats, polls, een spelelement, in bellende gasten enz.


Webinars / webcasting
Webinars en webcasts stellen bedrijven in staat om hun kennis en te verstrekken informatie te delen en te toetsen vanuit hun eigen virtuele studio. Volledig branded (vanuit de eigen virtuele studio) en interactief middels video chats, polls en live vragen. Ideaal om je prospect vrijblijvend te informeren over je producten en/of diensten en tijdens het webinar over de streep te trekken.